Länkbyte - biebzters & bieberheaven

It's like everyone has their first time.
When am I going to have mine?
When I meet this boy, he became like an angel, but when I was about to knew him, he became dark.
 
Skylar är den tjej som ingen vill vara. Hon är den söta tjejen som pluggar. Aldrig går på fester. Hon är känd som pappas lilla tjej. Innanför hemmet består det av läxor, läxor och läxor. Men hon vill ha spänning, hennes liv är tråkigt. Hon har aldrig varit så här förut, men när hon är nära honom känns det som om hela livet består av regnbågar och månen. Men på natten, är det farligt att vara ute, alla skall dö en efter en och det fort.
 
Once you get in, you'll never get out.
 
Den mörka delen av Stratford är farligare än du tror. Det är inget ställe du vill gå omkring på mitt i natten, åtminstone inte utan något att skydda dig med. Det är något Maddison Martinez upptäcker när hon rymmer dit. Hon träffar Justin Bieber, den mystiska, kriminella killen. Maddison får se en sida av världen, och blir en del av något hon kanske aldrig kommer kunna ta sig ut från.

För att komma till de två respektive bloggarna, så är det bara att klicka på bilderna! Kan lova er, ni kommer inte ångra er.

Postat av: amanda

asså shit!!! Vet du hur länge jag letat efter en sån här novell? Du gjorde seriöst min dag <3
Och sättet du skriver på är bara helt obeskrivligt.. Jag hoppas verkligen att du fortsätter skriva för din novell är en av mina favoriter och jag läser många noveller,trust me ;)

Din design är jättefin men meny rutorna går en bit över dina inlägg vilket gör så att det blir lite svårt att läsa, tror du att du kan fixa det? Det är bara att gå in på stilmallen och göra warppern större och flytta content (inläggsrutan) och side

2014-02-15 / 22:48:14
Postat av: amanda

flytta inläggsrutan i #content och menyrutan i #Sida

Hela kommentaren kom inte med så fick dela upp den men jag hoppas att du förstod ^^

Kram// amanda

Svar: Suttit och försökt fixa det nu ikväll, kollat upp hur det ser ut på firefox, safari och google chrome: såg bra ut. Nu vet jag inte om ni kanske använder ett annat program?
nevereverland.blo.gg

2014-02-15 / 22:50:46
Postat av: amanda

jaha, men jag använder den vanliga safari på mobilen och på datorn använder jah google chrome.. eller så är det bara något fel men min dator och mobil xD
men fråga dina andra läsare om det är så för dom också och om det är det kan jag hjälpa dig om du vill :)

2014-02-16 / 10:37:03
URL: http://designea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback